یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به عنوان دستگاه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی معرفی شد. 

به گزارش پیام خبر، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس به عنوان دستگاه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی در جشنواره شهید رجایی معرفی و مورد قدردانی استاندار قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس درجشنواره شهید رجایی استان فارس در شیراز، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره تمام شهدا، ایثارگران، جانبازان که در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند گرامی داشت وگفت: دولت توجه ویژه‌ای به جوانان و مشارکت آنان در اکثر امور دارد؛ برای استفاده از همه ظرفیت‌ها به میدان آمده‌ایم تا در راستای ارتقای بهره‌وری، توسعه اقتصادی استان و رفع مشکلات و معضلات مردم گام برداریم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی جشنواره شهید رجایی هشت ماه به طول انجامیده‌است، تصریح کرد: اعلام نتایج و معرفی افراد و دستگاه‌ها، به معنی لحاظ تمام جوانب و خدمات تمام دستگاه‌ها نیست؛ تصمیمات براساس مستندات ارائه شده از سوی دستگاه‌ها اتخاذ شده است.

وی ضمن قدردانی از تمام مجموعه‌های اداری استان، اذعان داشت: در سال گذشته، فراز و نشیب‌های متعددی بر استان فارس گذشته است که تلاش، همت، پشتکار، فداکاری و حسن‌نیت باعث شده، مجموعه استان در بسیاری از امور در مسیر خوبی قرار گیرد.

استاندار فارس در انتها، دولت سیزدهم را، دولت کار و مردم عنوان کرد و تصریح کرد: خدمت به مردم و کسب رضایت ایشان، منجر به کسب رضایت خداوند متعال می‌شود لذا به حرکت ادامه دهید، سرعت خدمت‌رسانی را بیشتر کنید، قطعا همه رفتار و افعال ما برای استفاده حداکثری از فرصت خدمتگزاری به مردم است.
گفتنی است کانون فارس پیش از این نیز در دو سال متوالی عنوان برترین اداره کل فرهنگی و آموزشی استان در جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داده است.

 

کد خبر 216951

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید